مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:202022-12-31دانش

راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی محصولات کشاورزیِ جنوب کرمان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی به عنوان یکی از مولفه های صادرات محصولات کشاورزی خبر داد که در حداقل زمان ممکن خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی به عنوان یکی از مولفه های صادرات محصولات کشاورزی خبر داد که در حداقل زمان ممکن خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد.

دکتر اسماعیل اسلامی در گفت و گو با ایسنا راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی را از مهمترین زیرساخت های صادرات تولیدات بخش کشاورزی عنوان کرد که با همکاری دانشگاه آزاد واحد کرمان تحت عنوان نمایندگی در جیرفت راه اندازی شده و آماده خدمات رسانی می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت بخش کشاورزی جنوب کرمان در میزان صادرات موثر است و سم شناسی می تواند در این امر مفید واقع شود، دانشگاهیان این مهم را در دستور کار قرار دادند.

اسلامی راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی را در کمک به امر صادرات محصولات کشاورزی و ارزآوری جزو رسالت متخصصان دانشگاهی دانست که به نتیجه رسیده و اظهار کرد: از طرح های فن آورانه در بخش کشاورزی براساس نیاز منطقه حمایت می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از ارائه خدمات به کشاورزان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان در کمترین زمان ممکن و با حداق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی محصولات کشاورزیِ جنوب کرمان

راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی محصولات کشاورزیِ جنوب کرمان