مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:502022-12-31اقتصادي

رسیدگی به 10 هزار پرونده تخلفات اقتصادی در تعزیرات حکومتی یزد


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت : طی 9 ماهه سال جاری به 10 هزار فقره پرونده تخلفات در حوزه های کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز در شعب تعزیرات حکومتی استان یزد رسیدگی شده است.

- ایسنا/یزد مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت : طی 9 ماهه سال جاری به 10 هزار فقره پرونده تخلفات در حوزه های کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز در شعب تعزیرات حکومتی استان یزد رسیدگی شده است.

سید مهدی مهاجریان مقدم ضمن اعلام این خبر افزود: از این تعداد پرونده، پنج هزار و 761 فقره مربوط به کالا و خدمات، یکهزار و 907 فقره مربوط به قاچاق کالا وارز و یکهزار و 458 فقره پرونده مربوط به بهداشت دارو و درمان بوده که برای متخلفان علاوه بر جزای نقدی، احکامی همچون ضبط کالا، درج در پرونده، استرداد حق شاکی، تعطیلی واحد متخلف و نصب پرده تخلف برسر در واحد صنفی نیز صادر و اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه کالا وخدمات، عمده این پرونده ها مربوط به تخلفات گرانفروشی کالا و درج نکردن قیمت کالا بوده که براساس مصوبه سران محترم قوا، مجازات های سنگینی برای متخلفین این پرونده ها صادر شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از انجام بیش از 600 مورد گشت مشترک در طی این مدت نیز خبر داد و افزود: گشت های مشترک بازرسی با اولویت پیشگیری از وقوع تخلفات و در جهت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 10 هزار پرونده تخلفات اقتصادی در تعزیرات حکومتی یزد

رسیدگی به 10 هزار پرونده تخلفات اقتصادی در تعزیرات حکومتی یزد