مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:352022-12-31بين الملل

اختلاف آمریکا و چین 100 آینده باقی می ماند/ پکن بدنبال جذب سرمایه خارجی است


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری-تحلیلی نشنال اینترست در گزارشی با توجه به تحولات مهم اخیر کشور چین نظیر برگزاری بیستمین کنگره حزب کمونبیست این کشور، - اختلافات میان چین و آمریکا در حوزه های گوناگون بدون تردید تا 100 سال آینده نیز همچنان باقی خواهند ماند.

با این حال، ما به عنوان ساکنان یک جهان مشترک، باید و می توانیم به یکدیگر گوش فرا دهیم، اختلاف دیدگاه های خود را در ادراک و فهم جهان کاهش دهیم، و راهی را جهت تحقق احترام متقابل، همزیستی مسالمت آمیز، و همکاری های برد-برد بیابیم.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری-تحلیلی نشنال اینترست در گزارشی با توجه به تحولات مهم اخیر کشور چین نظیر برگزاری بیستمین کنگره حزب کمونبیست این کشور، سعی کرده به این سوال اساسی پاسخ دهد که اساسا چین جهان را چگونه می بیند؟ آیا پکن آنگونه که جهان غرب ادعا می کند، نگاهی سیاه و غیرشفاف را به جهان دارد یا خیر واقعیت های دیگری نیز وجود دارند که به صورت عامدانه از چشم افکار عمومی جهان مخفی می مانند؟ پایگاه خبری-تحلیلی نشنال اینترست در گزارش خود می نویسد: بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین در ماه اکتبر سال جاری میلادی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف آمریکا و چین 100 آینده باقی می ماند/ پکن بدنبال جذب سرمایه خارجی است

اختلاف آمریکا و چین 100 آینده باقی می ماند/ پکن بدنبال جذب سرمایه خارجی است