مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:352022-12-31اقتصادي

طرح سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن در چوار و توحید اجرا خواهد شد


رییس سازمان مدیربت و برنامه ریزی ایلام از اجرای دومین سرشماری آزمایشی عمومی نفوس و مسکن ثبتی مبنایی برای سال 1405 در شهرهای چوار و توحید خبر داد.

-  امین دوست محمدی  رییس سازمان مدیربت و برنامه ریزی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: طرح سرشماری آزمایشی عمومی نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور از اول تا 30 دی ماه در استان ایلام و به منظور دستیابی به تعداد جمعیت و خانوار ایرانی و غیر ایرانی بر اساس داده های بهبود یافته اداری در محدوه شهر چوار و شهر توحید انجام می شود.

وی هدف از ایجاد این طرح را توسعه و تقویت زیرساخت های مورد نیاز سرشماری برشمرد و افزود: توسعه سرشماری ثبتی مبنا شامل به روزرسانی نقشه ها، پلاک کوبی کد پستی، اعلام و اصلاح نشانی افراد در سامانه اعلام نشانی ثبت احوال کشور به نشانی www.

ncr.

ir برای اتباع ایرانی و سامانه kanoonnobat.

ir برای اتباع غیر ایرانی از جمله اهداف مهم این طرح است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در ادامه تصریح کرد: جامعه آماری این طرح همه افراد ایرانی بالای 15 سال و اتباع غیر ایرانی ساکن در محدوه های مورد آزمایش است.

دوست محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی ابعاد بیشتری در این رابطه پرداخت و گفت: اهداف تفصیلی این طرح را بررسی پوشش داده های ثبت اداری و اندازه گیری میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن در چوار و توحید اجرا خواهد شد

طرح سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن در چوار و توحید اجرا خواهد شد