مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:102022-12-31سياسي

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی


مدیرکل سیاسی استانداری گلستان از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی به میزبانی شهر خبزگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در گرگان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل سیاسی استانداری گلستان از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی به میزبانی شهر خبزگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در گرگان خبر داد.

هادی احمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه استان گلستان در طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی همواره مهد همدلی، وحدت و برادری بوده است، اظهار کرد: تقریب بین مذاهب اسلامی و همدلی بین مردم استان گلستان الگویی برای سراسر کشور و حتی منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه به منظور پرداختن تخصصی به حوزه رسانه و چالش های آن در فضای تقریب مذاهب اسلامی به پیشنهاد و ابتکار دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران در گلستان نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی طراحی و اجرایی شد، افزود: حضور پرشور اصحاب رسانه و مطبوعات در این جشنواره نشان از توجه ویژه و البته علاقه مندی این قشر برای پرداختن به موضوعات تخصصی از جمله حوزه تقریب مذاهب اسلامی است.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی از برگزاری اختتامیه این جشنواره ملی در روز یکشنبه 11 دی ماه در گرگان خبر داد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی