مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 22:502022-12-30بين الملل

ممکن است اردوغان و بشار اسد دیدار کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه امروز (جمعه) و پس از دیدار روز چهارشنبه با وزیر دفاع سوریه، در سخنانی گفت در صورت مهیا بودن شرایط ممکن است که رؤسای جمهور سوریه و ترکیه با یکدیگر دیدار کنند.

- وزیر دفاع ترکیه گفت که اگر شرایط مناسب باشد، ممکن است که رؤسای جمهور سوریه و ترکیه با یکدیگر دیدار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز (جمعه) و پس از دیدار روز چهارشنبه با وزیر دفاع سوریه، در سخنانی گفت در صورت مهیا بودن شرایط ممکن است که رؤسای جمهور سوریه و ترکیه با یکدیگر دیدار کنند.

به نوشته روسیا الیوم، او گفت: پس از تحولات مثبت در این مرحله که از طریق گفتگو میان وزیران و مقامات اطلاعاتی ترکیه و سوریه رخ داد، در صورت مهیا شدن شرایط، امکان برگزاری نشستی میان اردوغان و بشار اسد وجود دارد .

او شب گذشته (پنج شنبه) پس از بازگشت از سفر مسکو و دیدار با وزیر دفاع سوریه نیز گفته بود که نشست های بیشتری در این راستا انجام خواهد گرفت و ترکیه به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه احترام می گذارد.

این مقام ارشد ترکیه سپس گفت: به نظر ما اقداماتی که بعد از این انجام می گیرد، به طور جدی نقش مهمی در صلح و ثبات منطقه به خصوص سوریه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است اردوغان و بشار اسد دیدار کنند

ممکن است اردوغان و بشار اسد دیدار کنند