مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 22:302022-12-30سياسي

به نیت حاج قاسم، نقشه جدید فلسطین را بکشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با توجه به نقش مهم گفتمان مقاومت در پیشبرد و تقویت انقلاب اسلامی و همچنین اهمیت پرداخت به مکتب جهانی شهید سلیمانی، - در پویش های رادیو مقاومت شرکت کنید و یک قطعه متبرک از فرش حرم حضرت عباس (ع) را هدیه بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با توجه به نقش مهم گفتمان مقاومت در پیشبرد و تقویت انقلاب اسلامی و همچنین اهمیت پرداخت به مکتب جهانی شهید سلیمانی، رادیو مقاومت برای تبیین حقایق و پیوند دادن نسل های نوپای انقلاب با فرهنگ مقاومت در اولین سالگرد شهادت سردار عزیز در سال 1399، تاسیس و امسال سومین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد.

رادیو مقاومت که در 7 بخش زنده از ساعت 7 صبح شروع به کار می کند، پویش های مختلفی را برای ارتباط و تعامل بهتر با مخاطبان و حضور مردم در این رادیو راه اندازی کرده است.

* پویش نقشه جدید فلسطین باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی 7 سال پیش در شهریورماه 1394 در سخنانی مهم خطاب به صهیونیست ‎ها که از نتایج مذاکرات آن دوره ابراز خرسندی نموده بودند، تاکید کردند: شما 25 سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نیت حاج قاسم، نقشه جدید فلسطین را بکشید

به نیت حاج قاسم، نقشه جدید فلسطین را بکشید