مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 18:152022-12-30سياسي

عرب صادق: نهم دی روزی بود که نشان داد جمهوری اسلامی حرم است


معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نهم دی روزی بود که نشان داد جمهوری اسلامی حرم است، یادمان نرود انقلابی گری کار سختی است، فقط شعار نیست.

- مهدی عرب صادق معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با شاره به سالروز حماسه 9 دی، گفت: روز نهم دی ماه در تاریخ حماسی ملت ایران ماندگار شد و مردم ایران در صحنه های بی بدیل تاریخی نشان داده اند بی تدبیری مسئولین، تأثیری در رابطه آن ها با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند و این مردم بوده اند که در عرصه های مختلف و در سایه ولایت، با بصیرت و دشمن شناسی نظام را از گزند برخی مسئولین بی مسئولیت حفظ کرده اند و حفظ خواهند کرد.

وی افزود: البته وقت شناسی در بصیر بودن و دشمن شناس بودن بسیار مهم است، در فتنه 1401، برخی خواص سیاسی نشان دادند وقت شناس نبودند یا در تشخیص، دچار خطا شدند، البته برخی حتی پس از فهم اشتباه، مسیر خود را روشن نکردند.

عرب صادق با بیان اینکه روز نهم دی حجت را بر بدخواهان ملت تمام کرد، اظهار کرد: گاهی این بدخواهان ملت در خارج مرزها، گاهی در داخل و گاهی حتی بین مسئولین هستند، آن ها که وضعیت معیشتی مردم را به این حد رسانده اند، در پی ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرب صادق: نهم دی روزی بود که نشان داد جمهوری اسلامی حرم است

عرب صادق: نهم دی روزی بود که نشان داد جمهوری اسلامی حرم است