مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 17:152022-12-30سياسي

نشست و برخواست رییس جمهور اسبق با دشمنان به چه بها؟/از عملکرد دولت قبل عبرت بگیریم


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی فردی که قبلا رییس جمور این کشور بود با ناتو می نشیند و برای نابودی کشور نقشه می کشد چه انتظاری دارید.

- و به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، مراسم 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مصلای نماز جمعه قلعه رییسی برگزار شد.

مردم از اقشار مختلف در این مراسم شرکت کردند و مسئولان نیز همپای مردم در این مراسم شرکت کردند.

حجت الاسلام عبودی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سخنران مراسم 9 دی قلعه رییسی بود که در این مراسم گفت: سران فتنه به بهانه انتخابات هشت ماه کشور را به آشوب کشاندند.

وی تاکید کرد: فتنه گری کردند و وقتی مردم دیدند اینها دنبال اهداف دیگری هستند با هوشیاری از 7 دی ماه تا 9 دی ماه سال 88 به میدان آمدند و مردم تهران در 9 دی خودجوش به میدان آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند و رهبر معظم انقلاب این روز را حماسه و یک روز تاریخی نامیدند.

عبودی بیان کرد: مردم در تمامی سالهای انقلاب تاکنون فتنه ها را خاموش کردند و بعضی مسئولان تلاش می کردند کشور ساقط و حتی نابود شود اما مردم نمی گذارند وقتی فردی که قبلا رییس جمور این کشور بود با ناتو می نشیند و برای نابودی کشور نقشه می کشد چه انتظاری دارید اما آن فرد نمی دانست روزی مردم به میدان می آیند و تمام نقشه های او ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست و برخواست رییس جمهور اسبق با دشمنان به چه بها؟/از عملکرد دولت قبل عبرت بگیریم

نشست و برخواست رییس جمهور اسبق با دشمنان به چه بها؟/از عملکرد دولت قبل عبرت بگیریم