مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:302022-12-30سياسي

رزمایش ذوالفقار نشان داد اقدامات دشمنان پاسخ پشیمان کننده ای دارد


فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: اجرای موفق این رزمایش به دشمنان نشان می دهد که هر زمان و هر کجا علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند، - جواب پشیمان کننده ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: سالیانه برنامه های آموزشی مختلفی در نیروهای چهارگانه ارتش به مرحله اجرا درمی آید که در پایان هر مرحله آموزشی تئوری، یک رزمایش انجام می شود.

فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش افزود: در سه ماه آخر سال به منظور جمع بندی تمرین های انجام شده یک رزمایش مشترک بین چهار نیروی ارتش با قرارگاه پدافند هوایی برگزار می شود.

امیر سیاری با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش تصریح کرد: در این رزمایش انجام حدود 200 تمرین اعم از تاکتیک هایی که باید اجرا شود و آزمایش انواع موشک های مختلف، آتش های توپخانه ای و به کارگیری سلاح و تجهیزات پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی و کنترل این رزمایش بزرگ بر عهده قرارگاه تاکتیکی ذوالفقار ارتش است، اظهار کرد: نتایج این رزمایش نشان دهنده توانایی نیروهای ارتش در حفظ تمامیت ارضی کشور، استقلال کشور و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ذوالفقار نشان داد اقدامات دشمنان پاسخ پشیمان کننده ای دارد

رزمایش ذوالفقار نشان داد اقدامات دشمنان پاسخ پشیمان کننده ای دارد