مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:052022-12-30اقتصادي

توزیع 440 قلم انواع تجهیزات بیمارستان و پزشکی در گیلان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از توزیع 440 قلم انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در گیلان خبر داد و گفت: این اقلام که به صورت عادلانه توزیع شده حدود 30 میلیارد تومان ارزش ریالی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حیدرعلی بالو امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه توزیع انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی اظهار کرد: افزایش تجهیزات پزشکی در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های استان، همواره یکی از مهم ترین نیازمندی های این مراکز بوده که دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت رفع این نیازها، گام های اساسی برداشته است.

  وی با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان کارگروهی جهت نیازسنجی، تأمین و توزیع تجهیزات بیمارستانی و درمانی راه اندازی شده، افزود: این کمیته بر اساس نیازمندی های ضروری و مبرم بیمارستان ها و مراکز درمانی ایجادشده است تا با نیازسنجی های کارشناسی، فوری و مقرون به صرفه، ملزومات و تجهیزات مورد نیاز را برای این مراکز تهیه و توزیع کند.

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تأمین و توزیع 440 قلم انواع تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: این اقلام حدود 30 میلیارد تومان ارزش ریالی دارند.

  بالو گفت: این اقلام بر اساس ارزیابی کارشناسان و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراکز درمانی و بیمارستانی احصا و متناسب با نیاز شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 440 قلم انواع تجهیزات بیمارستان و پزشکی در گیلان

توزیع 440 قلم انواع تجهیزات بیمارستان و پزشکی در گیلان