مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:052022-12-30بين الملل

هماهنگی مصر و اردن در پرونده تبادل اسیران میان حماس و اسراییل


مصر و اردن برای تقویت هماهنگی خود در مجموعه پرونده های میانجی گری مرتبط با موضوع فلسطین از جمله تبادل اسیران میان حماس و اسراییل تلاش می کنند.

- مصر و اردن برای تقویت هماهنگی خود در مجموعه پرونده های میانجی گری مرتبط با موضوع فلسطین از جمله تبادل اسیران میان حماس و اسراییل تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید طبق آنچه منابع فلسطینی و دیپلمات های غربی حاضر در مصر اظهار داشتند، مصر و اردن در حال حاضر با کمک سایر طرف ها برای تقویت نقش هماهنگی خود در مجموعه پرونده های میانجی گری مرتبط با موضوع فلسطین تلاش می کنند که در راس این پرونده ها، موضوع تبادل اسیران میان حماس و اسراییل است.

هماهنگی مصر و اردن که در حال حاضر در حال انجام است، اساساً مبتنی بر وابستگی به مصر است که نقش میانجی بین گروه های فلسطینی و دولت نتانیاهو را ایفا می کند چرا که طبق دیدگاه آنها، تنها مصر می تواند تصمیماتی بگیرد که به قول یکی از منابع غربی در قاهره، ممکن است برای جامعه اسراییل تکان دهنده باشد.

هماهنگی مصر و اردن در موضوع اسرای فلسطینی انتظار می رود دوره آینده شاهد پیشرفت پرونده تبادل اسرا باشد، زیرا نتانیاهو مایل است تا با یک اقدام مردمی مثل آزادی چهار زندانی در دست حماس، دوباره خود را به جامعه اسراییل معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی مصر و اردن در پرونده تبادل اسیران میان حماس و اسراییل

هماهنگی مصر و اردن در پرونده تبادل اسیران میان حماس و اسراییل