مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:002022-12-30فناوري

میکروپلاستیک آب: چالشی که کره جنوبی در 10 ثانیه آن را حل خواهد کرد! (+عکس)


وجود میکروپلاستیک در آب چالشی است که پژوهشگران موسسه علوم و فناوری تگو کونگ بوک (Daegu Gyeongbuk Institute of Science and Technology) کره جنوبی طراحی نویدبخشی را برای مبارزه با آن ارائه کرده اند.

- میکروپلاستیک آب: چالشی که کره جنوبی در 10 ثانیه آن را حل خواهد کرد! (+عکس) وجود میکروپلاستیک در آب چالشی است که پژوهشگران موسسه علوم و فناوری تگو کونگ بوک (Daegu Gyeongbuk Institute of Science and Technology) کره جنوبی طراحی نویدبخشی را برای مبارزه با آن ارائه کرده اند.

تصفیه آب جدید را توسعه داده اند که می تواند این ذرات ریز و همچنین آلاینده های دیگر را بسیار سریع و با کارایی بالا تصفیه کند.

با توجه به فراگیر بودن استفاده از پلاستیک در دنیای مدرن، جای شگفتی نیست که اساسا در همه جای سیاره زمین حتی در محیط هایی که بکر تصور می شوند می توان تکه های ریز آن را پیدا کرد.

میکروپلاستیک ها از قطبی به قطب دیگر، و از عمیق ترین گودال های اقیانوسی تا بلندترین قله های کوهستانی یافت شده و به زنجیره غذایی انسان نیز وارد شده اند.

تصفیه میکروپلاستیک ها از آب با فیلتری بسیار کارآمد مواد مختلفی برای کمک به تصفیه ) در کره جنوبی طراحی جدید نویدبخشی را ارائه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میکروپلاستیک آب: چالشی که کره جنوبی در 10 ثانیه آن را حل خواهد کرد! (+عکس)

میکروپلاستیک آب: چالشی که کره جنوبی در 10 ثانیه آن را حل خواهد کرد! (+عکس)