مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:452022-12-30سياسي

کارگردان و تابلوی همه فتنه ها استکبار جهانی است


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کارگردان و تابلو همه فتنه ها استکبار جهانی است، آمریکا کارگردان فتنه های مختلفی است تا بتواند سود خود را از آن ببرد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کارگردان و تابلو همه فتنه ها استکبار جهانی است، آمریکا کارگردان فتنه های مختلفی است تا بتواند سود خود را از آن ببرد.

سردار مظاهر مجیدی امروز در مراسم 9 دی شهرستان اسدآباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هر فتنه یک تابلو دارد که تابلو فتنه سال 1401 زن، زندگی و آزادی بود و کشته شدن یک خانم بهانه آغاز فتنه توسط استکبار جهانی شد و در این فتنه پروژه کشته سازی راهبرد استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در کمین گاه نشسته اند و دنبال آن هستند که موقعیت هایی را به دست آورند و از آن موقعیت بهره خود را ببرند، افزود: هر فتنه که پشت سرمی گذاریم یک عامل باعث شده آن فتنه در کشور آغاز شود، در انتخابات 88 مردم به عنوان ولی نعمت نظام با بیشترین حضور در انتخابات شرکت کردند و آن کس که رای نیاورد شروع به فتنه کرد و اصل موضوع انتخابات را بهانه کردند و فتنه سال 88 رقم خورد.

مجیدی با بیان اینکه وقتی اصل تمامی فتنه ها را مورد بررسی قرار می هیم تابلوی تمام این فتنه ها استکبار جهانی است، ادامه داد: در فتنه اخیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان و تابلوی همه فتنه ها استکبار جهانی است

کارگردان و تابلوی همه فتنه ها استکبار جهانی است