مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:452022-12-30اقتصادي

تمرکز دشمن بر روی گرانی ها/ مسئولان علت تورم را توضیح دهند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دشمن در جدیدترین استراتژی روی اقتصاد و گرانی متمرکز شده است، گفت: مسئولان باید علت آن را بیان و چاره جویی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه سمنان به میزبانی مسجد امام این شهر ضمن بیان اینکه دشمن در همه راهبردهای خود برای مقابله یا به قولی مهار قدرت ایران در منطقه شکست خورده و این بار با طرح ریزی گرانی و تورم به صحنه آمده است، ابراز داشت: تورم و افزایش نرخ ارز و اثرپذیری آن روی کالاهای ورودی و اقلام مورد نیاز مردم بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است.

وی با بیان اینکه مردمی که همواره پشتوانه نظام بوده و در هیچ عرصه ای پشت نظام و دولت خودشان را خالی نکردند، شایسته رفاه و معیشت مناسب و خوب هستند، افزود: از مسئولان انتظار می رود در مورد علت این گرانی ها برای مردم توضیح داده و چاره جویی کنند.

خطیب جمعه سمنان بابیان اینکه از مسئولان انتظار می رود تا با روند گرانی ها مقابله کنند، ابراز داشت: می بایست این نقشه شوم دشمن را که از دی ماه در زمینه گرانی به صحنه آمده را با تدبیر مناسب خنثی و مردم را از رفاه نسبی برخوردار کرد تا نشاط اجتماعی در کشور حاکم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دشمن بر روی گرانی ها/ مسئولان علت تورم را توضیح دهند

تمرکز دشمن بر روی گرانی ها/ مسئولان علت تورم را توضیح دهند