مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:402022-12-30ورزشي

تلاش پرسپولیسی ها برای لایسنش آکادمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل پرسپولیس در خصوص وضعیت آکادمی این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه ای اظهار داشت: - باشگاه پرسپولیس گام بلندی را برای رفع نقایص خود در بخش آکادمی برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو  امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل پرسپولیس در خصوص وضعیت آکادمی این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه ای اظهار داشت: همان طور که پیش از این، اطلاع رسانی شد؛ اقدام برای این امر با دستور مدیرعامل از مدت ها قبل آغاز گردید.

در این مدت جلسات کاری مختلفی با معاونت ها و مسئولان بخش های مختلف باشگاه و همچنین ارکان ذیربط در فدراسیون فوتبال داشته ایم.

از جمله مواردی که در این مدت به طور جدی پیگیری شد، موضوع آکادمی فوتبال باشگاه بود که از الزامات مورد تاکید کنفدراسیون برای صدور مجوز حرفه ای است.

او ادامه داد: چندی پیش پس از جلسه کاری با مسوولان فدراسیون، بازدیدی هم از این مجموعه صورت گرفت.

فدراسیون فوتبال پس از این بازدید، فهرستی از اقداماتی که باید صورت بگیرد را ارائه نمود که بلافاصله اقدام برای اجرای آن ها آغاز شد.

موارد متعددی بودند که از آن جمله می توان به معرفی و تکمیل مدارک پرسنل، مربیان، مسوولان و عوامل تیم ها، مصوبات مربوط به بودجه، چارت سازمانی، تشکیل و فعالیت شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پرسپولیسی ها برای لایسنش آکادمی

تلاش پرسپولیسی ها برای لایسنش آکادمی