مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:352022-12-30سياسي

ضرورت تبیین مکتب شهید سلیمانی/9 دی روز بصیرت ملت ایران است


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالروز 9 دی و حضور پرشور مردم در محکومیت فتنه 88، گفت: 9 دی روز بصیرت ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرزق هرساله خود را از ایام فاطمیه دریافت می کنند و خداوند در قرآن کریم می فرماید مزدی برای رسالت در میان شما بجز مودت اهل بیت (ع) را نمی خواهم.

وی افزود: اخیراً وزیر دفاع آمریکا اعلام کرده است ایران با پهپادهای خود امنیت را از نیروهای آمریکایی در منطقه گرفته است که نشان از قدرت دفاعی کشور دارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بود که سبب اقتدار کشور شده است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) به آمریکا هیچ غلطی نمی توانید انجام دهید و همچنین رهبر شوروی را به اسلام دعوت کرد و این کار تنها با تکیه بر قدرت ایمان ممکن است و این امام راحل (ره) بود که اسلام ناب را به جهان معرفی کرد.

علما با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، بیان کرد: 9 دی روز بصیرت ملت ایران است و قرآن همواره توصیه به بصیرت می کند و پیامبران نیز با هدف بصیرت افزایی مبعوث شده اند.

وی با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه همواره پشتیبان و حافظ ارزش های اسلامی بوده اند، عنوان کرد: مردم کرمانشاه هشتم دی ماه سال 88 به میدان آمدند و با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و پیمان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین مکتب شهید سلیمانی/9 دی روز بصیرت ملت ایران است

ضرورت تبیین مکتب شهید سلیمانی/9 دی روز بصیرت ملت ایران است