مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:152022-12-30سياسي

سیاست های کلان اقتصادی باید اصلاح شود


تا سیاست های کلان اقتصادی اصلاح نشود و چهره های متعهد و متخصص اقتصادی در این جریان وارد نشوند، اصلاح و تغییر جدی را شاهد نخواهیم بود.

- یزد- امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: تا سیاست های کلان اقتصادی اصلاح نشود و چهره های متعهد و متخصص اقتصادی در این جریان وارد نشوند، اصلاح و تغییر جدی را شاهد نخواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های امروز نمازجمعه با گرامیداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت و ولایت اظهار داشت: 9 دی روز حماسی حضور مردم در سال 88 و باطل السحر جریانات آن زمان بود.

وی بیان کرد: جریانات و فتنه های متعددی بعد از انقلاب با قطع نظر از تجزیه طلبان و جنگ افروزان و تهاجمات دشمن وجود داشته مثل جریان بنی صدر که هیچ اعتقادی به امام نداشت، جریان منافقین، جریان کمونیست ها، جریان مهدی هاشمی، جریان کوی دانشگاه در سال 78، جریان فتنه 88، فتنه بنزینی و جریان اغتشاشات اخیر که همه این موارد را ملت با تیزبینی، بصیرت و دشمن شناسی پشت سر گذاشته است.

مدرسی، ولایت ستیزی را از اصول مشترک همه این فتنه ها دانست و گفت: فتنه 88 با اغتشاشات اخیر بیشتر با هم پیوند داشت و شبیه به هم بودند چراکه از یک سو به میدان آوردن جوانان در راس این فتنه انگیزی و اغتشاشات بود و از سوی دیگر جنگ شناختی ضمن اینکه تزریق و پمپاژ دروغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های کلان اقتصادی باید اصلاح شود

سیاست های کلان اقتصادی باید اصلاح شود