مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:102022-12-30سياسي

توطئه چینی و اغتشاش علیه ملت ایران ناکارآمد و شکست خورده است


ملت ایران در 9 دی ماه نشان داد که توطئه چینی، آشوب، اغتشاش، تخریب و ترور و جنگ ترکیبی با همه پیچیدگی ها و تنوعش علیه ملت ایران ناکارآمد و از پیش شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان بسیج اساتید به مناسبت یوم الله نه دی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم حماسه ملی و انقلابی نهم دی حرکتی خودجوش و پرخروش، مبتکرانه و کوبنده، غرورآفرین و روشنی بخش، بصیرت افزا و امیدبخش بود که ملت شریف و با بصیرت ایران به جا و به هنگام، بی ریا و مخلصانه، فراگیر و یکپارچه، برای مقابله با فتنه و فتنه گران، بیگانه و بیگانه پرستان در دفاع از دین اسلام نظام ولایت فقیه صورت دادند.

دشمنان ملت ایران پس از 8 ماه فتنه چینی و اغتشاشات خیابانی با حضور حماسی ملت متدین و ولایت مدار کشورمان دریافتند: 1- ملت مسلمان ایران همان مردم انقلابی سال 57 هستند که برای اهدافی بلند قیام کرده و هنوز انگیزه لازم برای دفاع از انقلاب شأن را دارند.

2- همه موانع و مشکلات برای ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی بی ثمر بوده و ملت ایران همچنان بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند.

3- هشت ماه فتنه و توطئه برای انحراف در بینش مردم نه تنها مؤثر نبوده بلکه بر بصیرت ملت ایران افزوده و آنها را بر وجود دشمنان خارجی خبیث و دوستان ناباب داخلی واقف تر ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه چینی و اغتشاش علیه ملت ایران ناکارآمد و شکست خورده است

توطئه چینی و اغتشاش علیه ملت ایران ناکارآمد و شکست خورده است