مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:502022-12-30سياسي

حضور مردم در 9 دی، هوشیاری را در برابر فتنه ها به اوج رساند


حضور حماسی مردم در نهم دی ماه، بیداری و هوشیاری را در برابر فتنه ها به اوج رساند و نشان داد که مردم پشتیبان انقلاب خود هستند و فریب توطئه های دشمن را نمی خورند.

- ایسنا/فارس امام جمعه موقت شیراز گفت: حضور حماسی مردم در نهم دی ماه، بیداری و هوشیاری را در برابر فتنه ها به اوج رساند و نشان داد که مردم پشتیبان انقلاب خود هستند و فریب توطئه های دشمن را نمی خورند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز بیان کرد: 9 دی ماه 1388ملت موقعیت شناس ایران، هنگامی که احساس کردند دشمن برای نابودی کشورشان نقشه دارد، به میدان آمدند و از انقلاب، شهدا و رهبری چنان دفاعی کردند که فتنه گران و طرفدارانشان به زباله دان تاریخ افتادند.

او گفت: حضور حماسی مردم در نهم دی ماه، بیداری و هوشیاری مردم را در برابر فتنه ها به اوج رساند و نشان داد که مردم پشتیبان انقلاب خود هستند و فریب توطئه های دشمن را نمی خورند.

امام جمعه موقت شیراز به فتنه اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: دشمنانی که سال ها برای کشورهای همسایه ما مشکل تراشی کرده اند، این بار به دنبال ایجاد مشکل برای مردم و کشور ما هستند و متاسفانه تعدادی فتنه گر و آشوبگر هم با آن ها در این مسیر همکاری داشتند که از دستگاه قضایی می خواهیم آن ها را با کمال قدرت سر جای خود بنشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در 9 دی، هوشیاری را در برابر فتنه ها به اوج رساند

حضور مردم در 9 دی، هوشیاری را در برابر فتنه ها به اوج رساند