مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:452022-12-30ورزشي

اماکن ورزشی آبادان و خرمشهر در اختیار ادارات ورزش قرار بگیرد


واگذاری اماکن ورزشی در منطقه آزاد اروند به ادارات ورزش و جوانان آبادان و خرمشهر سبب توسعه ورزش و حمایت بیشتر از ورزشکاران این منطقه می شود.

- سیدمحمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی ورزشکاران از جمله هیئت های ورزشی، باشگاه های ورزشی و مربیانی که به دفتر ما مراجعه می کنند، رفع مشکل کمبود سانس سالن و زمین ورزشی است.

وی افزود: اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت را بر به کارگیری برای رایگان کردن خدمات تربیت بدنی برای همه در تمام سطوح مکلف کرده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: اجرای ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات ملی دولت از سال 1381 مبنی بر واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی مشکلات بسیاری را از قبیل نادیده گرفتن ابعاد تربیتی فضاهای آموزشی و تبدیل آنها از باشگاه های ورزشی به بنگاه اقتصادی و تضعیف ادارات ورزش و جوانان به وجود آورده است.

مولوی عنوان کرد: قوانین مناطق آزاد می تواند این ظرفیت قانونی را ایجاد کند که همه فضاها و اماکن ورزشی زیرمجموعه ادارات ورزش شهرهای آبادان و خرمشهر با انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در اختیار ادارات ورزش و جوانان شهرستان های آبادان و خرمشهر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن ورزشی آبادان و خرمشهر در اختیار ادارات ورزش قرار بگیرد

اماکن ورزشی آبادان و خرمشهر در اختیار ادارات ورزش قرار بگیرد