مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:252022-12-30سياسي

برگزاری نخستین جشنواره علمی بسیج اساتید


رییس سازمان بسیج اساتید استان سمنان از برگزاری نخستین جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد روحانی مقدم، رییس سازمان بسیج اساتید استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری نخستین جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور خبر داد.

وی گفت: اولین جشنواره علمی شهید چمران به منظور تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه موضوع علم و پژوهش، شناسایی، توانمندسازی هدفمند و شکوفاسازی استعدادهای مختلف علمی، جریان سازی، ترویج و تعمیق گفتمان جهاد علمی و تبدیل گفتمان علمی به گفتمان غالب در کشور برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج اساتید استان سمنان گفت: این جشنواره با هدف مسأله شناسی تحلیلی، سیاست پژوهی، مشارکت حداکثری اساتید در راستای کمک به ارتقای نظام حکمرانی به ویژه در حوزه نظام آموزش عالی به صورت استانی در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

روحانی مقدم افزود: استادان بسیجی می توانند با ثبت و ارسال آثار و فعالیت های علمی که از ابتدای سال 99 تا پایان سال 1400 انجام داده اند در این جشنواره شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره علمی بسیج اساتید

برگزاری نخستین جشنواره علمی بسیج اساتید