مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:152022-12-30بين الملل

کمک نظامی جدید انگلیس به اوکراین


این کمک نظامی آخرین حمایت مستمری است که بریتانیا در طول سال 2022 به اوکراین ارائه کرد،حمایتی که در سال 2023 نیز ادامه خواهد داشت.

- این کمک نظامی "آخرین حمایت مستمری است که بریتانیا در طول سال 2022 به اوکراین ارائه کرد،حمایتی که در سال 2023 نیز ادامه خواهد داشت.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد که بریتانیا بیش از هزار دستگاه فلزیاب و صد کیت خنثی سازی بمب به اوکراین تحویل داده است.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: "بریتانیا بیش از هزار دستگاه فلزیاب والون و صد کیت خنثی سازی بمب به اوکراین برای کمک به پاکسازی میدان های مین و ایمن سازی مناطق بازپس گرفته شده، خانه های افراد غیرنظامی و زیرساخت ها به اوکراین اهدا کرده است".

این کمک نظامی "آخرین حمایت مستمری است که بریتانیا در طول سال 2022 به اوکراین ارائه کرد،حمایتی که در سال 2023 نیز ادامه خواهد داشت.

" پیش از این، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا گفته بود که بریتانیا قصد دارد کمک های نظامی به اوکراین را در سال 2023 حفظ یا افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک نظامی جدید انگلیس به اوکراین

کمک نظامی جدید انگلیس به اوکراین