مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:152022-12-30سياسي

جهاد کشاورزی با دلالان بازار برخورد جدی کند


امام جمعه رشت با انتقاد از کاهش نظارت بر بازار گفت: تاکید می کنم که دستگاه های نظارتی به ویژه جهاد کشاورزی نظارت را جدی بگیرند و اجازه ندهند که دلالان با اهداف مختلف آرامش مردم را بر هم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلای این شهر با گرامیداشت حماسه تاریخی 8 و 9 دی اظهار کرد: بصیرت و حضور به هنگام مردم رشت در ایام الله 8دی همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی درخشان است چرا که ملت و مردم رشت به حمایت از ولایت فقیه و ارزش های انقلابی علیه دشمنان قیام کرده و حضور روز گذشته مردم نیز نشان از بصیرت و هوشیاری آنان در مقابل فتنه هاست.

  وی با گرامیداشت سالروز رحلت آیت الله مصباح افزود: سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست یزید زمانه امروز، هیچ گاه از خاطر ملت ایران فراموش نمی شود، سپهبد سلیمانی یکی از نیروهای با اخلاص بود و همه نیروهای مسلح امروز به این شهید افتخار می کنند.

  امام جمعه رشت با انتقاد از کاهش نظارت بر بازار که منجر به فقدان موقتی برخی از مواد خوراکی توسط دلالان و افراد مختلف شده و قیمت ها را بی ضابطه افزایش می دهند، گفت: تاکید می کنم که دستگاه های نظارتی به ویژه جهاد کشاورزی نظارت را جدی بگیرند و اجازه ندهند که دلالان با اهداف مختلف آرامش مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی با دلالان بازار برخورد جدی کند

جهاد کشاورزی با دلالان بازار برخورد جدی کند