مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:152022-12-30سياسي

بصیرت چراغ هدایت برای عبور از فتنه ها است


امام جمعه ایلام با بیان اینکه بصیرت چراغ هدایت برای عبور از فتنه ها است، گفت: نهم دی ماه از روزهای تاریخ ساز و روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به آیه 120 سوره آل عمران، اظهار کرد: خداوند متعال در این آیه می فرماید ای مسلمانان اگر نیکی به شما برسد دشمنان شما ناراحت و اگر بدی به شما برسد دشمنانتان خوشحال می شود و البته در برابر دشمنان تقوی و صبر پیشه کنید که نقشه های آنان به شما ضرری نمی رساند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه از روزهای تاریخ ساز و روز بصیرت و میثاق با ولایت است، گفت: آتش فتنه در سال 88 با دروغ بزرگ تقلب در انتخابات شعله ور شد و خیلی ها احساس کردند که برای احقاق حق پایمال شده در کف خیابان بر مبنای یک دروغ بزرگ حضور پیدا کنند که این نیز ناشی از هجمه های تبلیغاتی دشمنان و همراهی برخی خواص بود.

وی بیان کرد: مردم ایلام یک روز قبل از نهم دی و در هشتم دی ماه، به صحنه آمدند و حضور پرشکوه خود را در حمایت از نظام و ولایت فقیه به نمایش گذاشتند و در کشور روز نهم دی ماه سایر استان ها به میدان آمدند و روز نهم دی ماه به عنوان روز تاریخ ساز بصیرت و میثاق با ولایت ماندگار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت چراغ هدایت برای عبور از فتنه ها است

بصیرت چراغ هدایت برای عبور از فتنه ها است