مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:102022-12-30دانش

آغاز ثبت نام کاردانی و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی خوزستان


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خورستان از پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی ناپیوسته و نیز مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی برای ورودی بهمن 1401 این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خورستان از پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی ناپیوسته و نیز مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی برای ورودی بهمن 1401 این دانشگاه خبر داد.

دکتر کیانوش بهرهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پذیرش دانشجو در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی ورودی بهمن سال 1401 از روز دوشنبه 5 دی ماه آغاز شده است و تا 15 دی ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خورزستان ادامه داد: پذیرش این دوره از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد؛ متقاضیان می توانند از تاریخ یاد شده پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بهرهی افزود: در این پذیرش، 15 مرکز آموزش علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و هنر، خدمات اجتماعی و کشاورزی و در 89 کد رشته محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کاردانی و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی خوزستان

آغاز ثبت نام کاردانی و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی خوزستان