مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:552022-12-30سياسي

آیت الله اعرافی: انتظار مردم شفاف سازی دستگاه قضا در مورد پرونده های فساد است


امام جمعه قم با بیان اینکه دغدغه های مراجع تقلید در مورد معیشت و اقتصاد مردم است، گفت: دستگاه قضا باید پرونده های فساد را دنبال و به درستی اطلاع رسانی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تاکید بر اینکه رعایت تقوا موجب پیشرفت انسان در عرصه های مختلف می شود، عنوان کرد: خداوند متعال عنایتی ویژه به متقین دارد.

وی با تاکید بر اینکه انسان متقی در عرصه سیاست نیز متفاوت عمل می کند، اضافه کرد: امام علی(ع) نماد یک انسان متقی هستند و سیاسیون می توانند از رویکردهای سیاسی زندگی ایشان الگوبرداری کنند.

اعرافی با اشاره به اینکه رفع کامل بی سواد یکی از وظایف مهم مسئولان است، اظهار کرد: نهادهای انقلابی باید در عرصه نهضت سوادآموزی نقش آفرین باشند، اقشار مختلف توانمند باید به عرصه عمل وارد شوند تا مشکل بی سواد به صورت کامل رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز با یک جنگ پیچیده ترکیبی روبرو هستیم و رسالت های سنگینی بر دوش ما است، عنوان کرد: دشمن با تجمیع قوای خود به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است و افرادی که جنگ ترکیبی را باور نداشته باشند تحلیل هایشان متفاوت می شود و نوع سخن گفتن آن ها اشتباه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: انتظار مردم شفاف سازی دستگاه قضا در مورد پرونده های فساد است

آیت الله اعرافی: انتظار مردم شفاف سازی دستگاه قضا در مورد پرونده های فساد است