مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:502022-12-30سياسي

9 دی به نماد مسئولیت شناسی و خواری دشمن ایران اسلامی تبدیل شد


نهم دی ماه به نماد مقاومت، مسئولیت شناسی، تکلیف گرایی، حرمت شناسی از عاشورا، امید به انقلاب و خواری دشمن ایران اسلامی تبدیل شد.

- به گزارش، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: برخی از خطوط قرمز نظام عبور و به اسم مکتب امام (ره) فتنه ایجاد کردند، آنها به نام اصلاح برای تغییر نظام آمده بودند.

وی بیان کرد: در آن زمان جریان دشمنان خارجی، ضد انقلاب ها و جریان های خاص در کنار هم قرار گرفتند و حتی چهره های شاخص انقلاب که خود را پیرو خط امام خمینی (ره) می دانستند در فتنه 88 چهره جدیدی از خود نمایش دادند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: جریان فتنه با تظاهر اعتقاد به امام (ره) در مقابل ولایت فقیه ایستاد و به کشور و نظام ضربه زد.

وی با بیان اینکه غربی ها موضوع سیاست را به قدرت وابسته می دانند، افزود: سیاست جزیی از دیانت است و این دو جدایی ناپذیرند.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر تفکر سکولار غلبه کرد، گفت: برخی سعی داشتند با عملیات سخت به انقلاب ضربه بزنند و کاری از پیش نبردند و اکنون به عملیات نرم روی آورده اند.

وی اظهار کرد: سال 88 عده ای به آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی و حرمت شکنی نسبت به عاشورا دست زدند اما مردم هوشیار نهم دی ماه همان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی به نماد مسئولیت شناسی و خواری دشمن ایران اسلامی تبدیل شد

9 دی به نماد مسئولیت شناسی و خواری دشمن ایران اسلامی تبدیل شد