مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:502022-12-30سياسي

حماسه 9 دی بصیرت افزایی برابر جریان باطل است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار این که تقابل جریان حق و باطل همواره وجود دارد، گفت: 9 دی حماسه بصیرت افزایی برابر جریان باطل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیوم الله محسوب می شود.

وی با اظهار این که حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات و شهادت دشمن را شکست داده است، گفت: کینه و غضب و ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی نشان می دهد که وی نقشه های دشمن را نقش برآب کرده بود.

وی افزود: دشمن سال های سال درپی ایجاد تفرقه بین ملت واقوام مختلف بود و در این راه از شبکه های مجازی،، رسانه وتوان بهره برد و تلاش می کرد بین مردم ایران و عراق شکاف ایجاد کند اما مراسم های اربعین به گونه ای دل های مردم دو کشور را نزدیک کرد و تشییع میلیونی پیکر مطهر شهید سلیمانی نیز سبب وحدت و شکست استکبار شده است.

حجت الاسلام درخشنده با اشاره به وجود دوگانه و تقابل جریان حق و باطل در طول تاریخ افزود: این جنگ و تقابل در همه بسترها وجود دارد و گاه به جنگ نظامی ختم می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: حزب الله برابر جریان طاغوت مقاومت ایستادگی می کنند ولی حزب شیطان در برابر جریان حق مردم را دعوت به گمراهی می کنند.

وی تخریب چهره های ارزشی، جعل اخبار و نادرست و حق جلوه دادن باطل را جمله برنامه های حزب شیطان برشمرد و گفت: جریان حق در این عرصه بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی بصیرت افزایی برابر جریان باطل است

حماسه 9 دی بصیرت افزایی برابر جریان باطل است