مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:452022-12-30سياسي

در اغتشاشات اخیر مردم همچون فتنه 88 به میدان آمدند


معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه ما در فتنه 88 با حضور مردمی سیلی محکمی به آمریکا و جنایتکاران زدیم، گفت: در اغتشاشات اخیر نیز مردم در صحنه بودند و از همان ابتدا فهمیدند که هدف اصل دین است.

- حجت الاسلام عباس رضوانی نسب 9 دی ماه در خطبه های پیش از نماز جمعه ملایر، با بیان اینکه خلق حماسه 9 دی ماه سال 88 به برکت حضور مردم به عنوان بزرگترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: مردم در طول دوران انقلاب و هر گونه حادثه و فتنه ای از جانب دشمنان، در صحنه حضور داشتند و حماسه ای چون 9 دی را خلق کردند که فتنه سال 88 را نقش بر آب کرد.

رضوانی نسب به اغتشاشات اخیر اشاره و مطرح کرد: حضور مردم پشت سر ولایت، این فتنه ها و اغتشاشات را نیز همانند 9 دی ماه نقش بر آب کرد.

وی فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.

رضوانی نسب با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول است، بیان کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی تا چند سال آینده وجود نخواهد داشت و خودشان هم این را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اغتشاشات اخیر مردم همچون فتنه 88 به میدان آمدند

در اغتشاشات اخیر مردم همچون فتنه 88 به میدان آمدند