مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:452022-12-30فرهنگي

روایت رادیو از لحظات زندگی «حاج قاسم»/ از چیزی نمی ترسیدم


تهیه کننده «از چیزی نمی ترسیدم» درباره جزییات این برنامه رادیویی که به زندگی سردار سلیمانی می پردازد و در سه لوکیشن ساخته شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

- تهیه کننده از چیزی نمی ترسیدم درباره جزییات این برنامه رادیویی که به زندگی سردار سلیمانی می پردازد و در سه لوکیشن ساخته شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

مجتبی حسنی تهیه کننده برنامه از چیزی نمی ترسیدم در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با اشاره به محتوای این برنامه که به سردار سلیمانی می پردازد به خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه برداشتی از زندگی خودنوشتی بود که حاج قاسم سلیمانی به قلم خودش نوشته بود.

وی افزود: راوی مستند، مجید عسگری بود و این مستند برداشتی از کتاب خودنوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که قبل از شهادت به قلم خودشان نوشته شده بود و ما سعی کردیم در این اثر هر آنچه در کتاب آورده شده بود را به صورت مستند درآوریم.

این تهیه کننده در توضیح بیشتر یادآور شد: از اولین جمله و واژه این کتاب یعنی عبارت عشیره ما را خواهرم هاجر می شناسد ، مستند را شروع کردیم و با خواهر بزرگوارشان و تا اتفاقاتی که در طی دوران کودکی در قبل از انقلاب برای ایشان افتاده در روستا و زادگاهشان قنات ملک از توابع شهرستان رابُر استان کرمان و هر آنچه که ایشان به قلم تحریر درآورده بودند، به همه پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رادیو از لحظات زندگی «حاج قاسم»/ از چیزی نمی ترسیدم

روایت رادیو از لحظات زندگی «حاج قاسم»/ از چیزی نمی ترسیدم