مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:402022-12-30اقتصادي

دستگاه قضایی مثل مفسدان امنیتی سلاطین سکه و دلار را هم مجازات کند


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه از دولت گله داریم و مردم از گرانی های اخیر ناراحت و در فشار هستند گفت: دستگاه قضایی مثل مفسدان امنیتی، - سلاطین سکه و دلار را هم مجازات کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه همه ما موظف هستیم از اسلام و انقلاب و جمهور اسلامی دفاع و برای دلگرم کردن مردم به نظام تلاش کنیم اظهار داشت: رؤسای ادارات و همه مسئولین و کارکنان دولت باید سعی کنند با خدمت خالصانه و بی منت مردم را به نظام امیدوار کنند.

فتاح دماوندی افزود: متأسفانه افزایش بی رویه قیمت دلار و طلا در کشور، زمینه گران تر شدن قیمت خودرو و بسیاری از کالاهای دیگر را فراهم کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ضعف دولت در کنترل تورم چیزی نیست که قابل دفاع باشد گفت: ما از دولت گله داریم و مردم از گرانی های اخیر ناراحت و در فشار هستند و از دستگاه قضایی کشور می خواهیم، همانطور که مفسدان امنیتی را مجازات می کند، مفسدان اقتصادی و سلطان های سکه و دلار را که به دلخواه خود قیمت ها را بالا می برند، شناسایی و مجازات کند.

خطیب نماز جمعه دماوند بیان داشت: از فرماندار و دستگاه های نظارتی و بازرسی دماوند می خواهیم در این ایام، کنترل قیمت ها را بیشتر مد نظر داشته باشند و از گران فروشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی مثل مفسدان امنیتی سلاطین سکه و دلار را هم مجازات کند

دستگاه قضایی مثل مفسدان امنیتی سلاطین سکه و دلار را هم مجازات کند