مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:352022-12-30سياسي

حماسه 9 دی انقلاب دوم ملت ایران بود/اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی است


نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه 9 دی انقلاب دوم ملت ایران بود که مانند سال 1357 مردم توطئه های دشمنان و فتنه گران را نقش برآب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحاجی ابوالقاسم دولابی ظهر جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه افزود: مردم ایران با بصیرت خود نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنند دشمنانی که از تمامی ابزارها برای ایجاد تفرقه و آشوب استفاده کردند، شکستی که دشمن خورد پیروزی جبهه اسلام در برابر جبهه کفر بود و یاری خدا همیشه برای محرومان و مستضعفان است.

وی با اشاره به شعار 9 دی در سال 1401 اظهار داشت: امسال شعار میثاق مردم با رهبری و مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن برای 9 دی تعریف شده است البته فتنه 88 با حماسه تاریخی 9 دی مهار شد و نشان داد گفتمان انقلاب اسلامی از چنان ظرفیتی برخوردار است که می تواند از فتنه ها به سلامت عبور کند.

حجت الاسلام دولابی اتفاقات اخیر را جنگ ترکیبی دانست و گفت: پدیده نوظهور جنگ ترکیبی، جنگی جهانی و ابعاد آن پردامنه است و امروز آمریکا به کمک صهیونیست ها و جبهه شرک و کفر و نفاق در همه ابعاد همراه با شبکه سازی، ابعاد مختلفی را در جهت تجزیه کشور، کاهش قدرت منطقه ای و فروپاشی نظام دینی هدف قرار داده است اما ایران اسلامی با هوشمندی دشمنان را در این جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی انقلاب دوم ملت ایران بود/اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی است

حماسه 9 دی انقلاب دوم ملت ایران بود/اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی است