مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:112022-12-30سياسي

آمریکایی ها نگران استقلال و اقتدار ایران هستند/ آینده در اختیار جبهه حق خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی، رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، در گرامیداشت سالروز 9 دی که در مصلی کرج برگزار شد، گفت: سالروز حماسه 9 دی بیانگر یکی از حماسه های بزرگ ملت ایران در جهت دفاع از نظام و انقلاب و شجره طیبه ولایت فقیه بود.

وی ضمن مروری بر 43 سال گذشته و اقدامات شکوهمند انقلاب در عرصه های مختلف، افزود: مرور دسیسه ها و توطئه های دشمن نشان می دهد که دو جبهه در مقابل هم قرار دارند که یکی حق و دیگری باطل است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به سیره و زندگی ائمه اطهار و پیامبران الهی که همواره افرادی با آن ها به دشمنی پرداخته اند، اضافه کرد: از ابتدای خلقت انسان، این دو جبهه وجود داشته است، هابیل سنبل ذات الهی و قابیل سنبل ذات شیطانی در میان مردم و جامعه است، این دو جبهه در امتداد هم قرار داشته و تا به امروز ادامه دارد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب و ولایت فقیه امروز در جبهه حق ایستاده اند و افرادی که به مقابله و تهاجم با آن ها می پردازند در جبهه باطل هستند.

وی با بیان اینکه باید بدانیم هیچ خط و مرز وسطی وجود ندارد، یادآور شد: این افرادی به دنبال راه فرار هستند؛ هیچ وقت ممکن نیست که میان حق و باطل خط وسطی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها نگران استقلال و اقتدار ایران هستند/ آینده در اختیار جبهه حق خواهد بود

آمریکایی ها نگران استقلال و اقتدار ایران هستند/ آینده در اختیار جبهه حق خواهد بود