مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 13:002022-12-30سياسي

/اجمالی/ انقلاب دست دشمن را از ایران کوتاه کرد


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن قدرت اسلام و ملت ایران عزیز را دیده است و از انقلاب اسلامی سخت عصبانی است چراکه انقلاب مردم دستشان را از ایران کوتاه کرده و کشورهای دیگر را آگاه کرده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار محمد اسماعیل کوثری پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم همدان با بیان اینکه بصیرت مردم و حضور خودجوش در روز 9 دی 88 این روز را یوم الله کرد اظهار کرد: نهم دی روز میثاق با ولایت است و خار چشم دشمنان داخلی و خارجی.

وی گفت: برخی در خارج علیه کشور برنامه ریزی می کنند و برخی نیز ناآگاهانه سخن آنها را تکرار می کنند و خیال می کنند حرف آنها وحی منزل است، در حالی که آنها جز دروغ گفتن کاری نمی کنند و هیچ موقع حتی برای یک لحظه به فکر من و شما نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان به حال من و شما دل نمی سوزانند افزود: همانطور که امام(ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است .

وی با بیان اینکه ولی فقیه عامل ثبات و امنیت کشور است گفت: حضرت امام خمینی(ره) در سن 78 سالگی با دست خالی اما با توکل به خدا و یقینی که داشت که خداوند کمکش می کند پا به میدان گذاشت و برای دفاع از دین به پا خاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اجمالی/ انقلاب دست دشمن را از ایران کوتاه کرد

/اجمالی/ انقلاب دست دشمن را از ایران کوتاه کرد