مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:552022-12-30سياسي

«بولسونارو شاید از برزیل خارج شده باشد»


خبر منتشر شده در خبرنامه آفیشال گازت نخستین نشانه هایی است که مشخص می کند ژایر بولسونارو، رییس جمهوری سابق برزیل ممکن است برای اجتناب از شرکت در مراسم تحلیف لولا داسیلوا در روز یکشنبه اول ژانویه 2023 به ایالات متحده سفر کند.

- خبر منتشر شده در خبرنامه "آفیشال گازت" نخستین نشانه هایی است که مشخص می کند ژایر بولسونارو، رییس جمهوری سابق برزیل ممکن است برای اجتناب از شرکت در مراسم تحلیف لولا داسیلوا در روز یکشنبه اول ژانویه 2023 به ایالات متحده سفر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری telesurenglish، چندین روز بود که افکار عمومی برزیل در مورد اینکه بولسونارو برای شرکت در این مراسم چه خواهد کرد، دچار شک و تردید بود.

بولسونارو از زمان شکستش در انتخابات ریاست جمهوری در 30 اکتبر 2022 که هنوز به آن اعتراف نکرده، کاملا سکوت کرده و منزوی شده است.

آگوستو النو ، یکی از مقام های ارشد امنیتی برزیل در آفیشال گازت نوشت که مجوزی برای سفر پرسنل امنیت ریاست جمهوری به میامی، ایالات متحده در 28 و 29 دسامبر 2022 صادر شده است.

برخی از خبرنگاران در حال بررسی اقامت ژایر بولسونارو در عمارت مارا لاگو، متعلق به دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین ایالات متحده در فلوریدا هستند چون چندین سال است که این دو روابط نزدیکی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بولسونارو شاید از برزیل خارج شده باشد»

«بولسونارو شاید از برزیل خارج شده باشد»