مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:252022-12-30سياسي

چرا رابطه با آمریکا نباید صورت بگیرد؟


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمود نبویان شامگاه پنجشنبه 8 دی ماه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع ملایر، اظهار کرد: به گفته امام خمینی(ره) ما دو نوع تفکر داریم و آن اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی است.

وی خطاب به کسانی که آمریکا را رییس خود قرار داده و پذیرفتند، بیان کرد: دشمن از راه دوستی وارد می شود در حالی که قرآن می فرماید محبت و رابطه دوستی با سران کفر ممنوع است پس رابطه با آمریکا نباید صورت گیرد.

نبویان با اشاره به اینکه اسلام هیچ ظلمی را نمی پذیرد، مطرح کرد: حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر جایی پا بگذارید که عصبانیت آمریکا را به دنبال دارد آنجا عمل صالح انجام می شود، افزود: آمریکا می خواهد ما زیرسلطه او باشیم اما ما این را نمی خواهیم.

نبویان حضور حماسی مردم در حماسه 9 دی را باعث عصبانیت آمریکا دانست و گفت: آمریکا با چنین اسلامی که مطیعش نباشد، نمی تواند کنار بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رابطه با آمریکا نباید صورت بگیرد؟

چرا رابطه با آمریکا نباید صورت بگیرد؟