مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:252022-12-30حوادث

درگیری مرزداران هیرمند باسوداگران مرگ/کشف 160 کیلوگرم شیشه وتریاک


فرمانده هنگ مرزی زابل از درگیری مرزداران شهرستان هیرمند با سوداگران مرگ کشف 160 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و تریاک در مرزهای شمالی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مه ر، سرهنگ علیرضا سنچولی در تشریح این خبر افزود: مرزداران هنگ مرزی زابل در راستای تشدید مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال محموله خود در حوزه استحفاظی گروهان مرزی هیرمند به داخل کشور آگاه شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زابل ادامه داد: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور مأموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

وی تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان اقدام کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مأموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مرزداران هیرمند باسوداگران مرگ/کشف 160 کیلوگرم شیشه وتریاک

درگیری مرزداران هیرمند باسوداگران مرگ/کشف 160 کیلوگرم شیشه وتریاک