مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:202022-12-30سياسي

هدف دشمن از نفوذ جریانی ایجاد اشتباه محاسباتی در نخبگان است


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن در نفوذ جریانی با سوءاستفاده از نقاط ضعف کشور، جریانی راه می اندازد تا مسئولان و نخبگان را دچار اشتباه محاسباتی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حیدر مصلحی صبح جمعه در مراسم گرامی داشت حماسه 9 دی که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: عموم انقلاب ها در سال های اول تشکیل و تمامی انقلاب ها پیش از چهل سالگی از بین رفتند و تغییر هویت دادند اما انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه جلوی این مسئله را گرفت.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: همواره در فتنه ها محوریت آسیب زدن به ولایت فقیه بوده است.

وی جنگ تحمیلی را دیگر فتنه بزرگ دانست و گفت: ما نه تنها با صدام بلکه با تمام استکبار می جنگیدیم و حتی هواپیمای مسافربری ما را نشانه گرفتند ولی باز هم ب نتیجه نرسیدند.

حجت الاسلام مصلحی گفت: در دهه 60 وضعیت ترور به جایی می رسد که بیش از 17 هزار شهید ترور تقدیم کردیم که بین آنها مسئولان ارشد کشور هم بودند اما باز هم انقلاب پابرجا ماند.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: سپس جنگ فرهنگی ایجاد شد و در این جنگ نیز جوانانی را متأسفانه از دست دادیم اما باز هم دشمن ره به جایی نبرد و سپس تهاجم استعماری را شروع شد که دشمن به دنبال از هم پاشاندن نظام خانواده و جامعه ایرانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن از نفوذ جریانی ایجاد اشتباه محاسباتی در نخبگان است

هدف دشمن از نفوذ جریانی ایجاد اشتباه محاسباتی در نخبگان است