مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:002022-12-30سياسي

استاندار بوشهر: اغتشاشات اخیر نشأت گرفته از فتنه 88 بود


اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر شاهد آن بودیم نشأت گرفته از کاری بود که در فتنه سال 88 رخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، احمد محمدی زاده صبح امروز در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در حسینیه ثارالله گناوه با گرامیداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر شاهد آن بودیم نشأت گرفته از کاری بود که در فتنه سال 88 رخ داد اظهار دشات: اولین بار در اغتشاشات منافقین، ساواکی ها، سلطنت طلب ها ها جرأت کردند که بیرون بیایند و این ظلم فاحش را در جریان فتنه 88 کردند.

  استاندار بوشهر بیان داشت: امروز نیز در اتفاقات اخیر در کشور هجمه ها و حمله هایی که به نظام و ارزش های انقلاب انقلاب و اسلام را می بینیم بخشی از آن در دوران فتنه 88 پایه گذاری و نشأت گرفته است.

  وی با بیان اینکه توهین به مقدسات همچون آتش زدن مسجد و امامزاده ها در سال 88 هم اتفاق افتاد گفت: در فتنه 88 هتک حرمت در روز عاشورا به امام حسین (ع) و اهانت ها به امام راحل و رهبری و نظام و انقلاب شد، این ظلمی بود که آن ها به نظام و انقلاب و خون شهدا کردند که بخشیدنی نیست.

  محمدی زاده با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جلسه بعد از انتخابات سال 88 با کسانی که گفته بودند در انتخابات تقلب شده افزود: همه رفتار رهبر انقلاب با کسانی که فتنه 88 را طرح ریزی کرده و می خواستند اجرا کنند مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار بوشهر: اغتشاشات اخیر نشأت گرفته از فتنه 88 بود

استاندار بوشهر: اغتشاشات اخیر نشأت گرفته از فتنه 88 بود