موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 11:452022-12-30فرهنگي

حمید فرخ نژاد نمایش کدام فیلم ها را معلق کرد؟


مهاجرت حمید فرخ نژاد به آمریکا و اپوزیسیون شدن این بازیگر در آن سوی مرزها، اکران و سرمایه برخی آثار در نوبت نمایش را به خطر انداخته است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برترین ها، در حقیقت این اعتراضات که در حدود سه ماه اخیر و در واکنش به شرایط سیاسی و اجتماعی کشور به نمایش گذاشته شده، به نظر می رسد که فیلم ها و سریال های زیادی را از دور نمایش و حتی بازنمایش خارج خواهد کرد.

در این مطلب نگاهی داریم به فیلم ها و سریال هایی که بعد از رفتار این بازیگر در چند روز اخیر به احتمال زیاد کنار گذاشته خواهند شد… ملاقات با جادوگر ملاقات با جادوگر به تهیه کنندگی حمید اعتباریان که در سال 98 جلوی دوربین رفت و به دلیل کرونا اکران آن به تعویق افتاد یکی از این آثار است.

البته مانی حقیقی نیز در این فیلم ایفای نقش کرده و موضع گیری های او نیز آینده کاری این بازیگر و کارگردان را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

کارگردانی این فیلم را بهرام بهرامیان بر عهده گرفته است.

از ساخته های او می توان به فیلم های پریناز، آل، آینه شمعدون و مشق عشق اشاره کرد.

این فیلم در ژانر کمدی و طنز تهیه و تولید شد و نویسنده این اثر کسی نیست جز فیلم نامه نویس و طنزپرداز مشهور کشورمان امیرمهدی ژوله.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید فرخ نژاد نمایش کدام فیلم ها را معلق کرد؟

حمید فرخ نژاد نمایش کدام فیلم ها را معلق کرد؟