مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 10:552022-12-30سياسي

سومین یادواره سردار شهید سلیمانی در نهاوند برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که در سالن همایش های اداره ارشاد نهاوند با حضور پرشور و حماسی مردم نهاوند از اقشار مختلف برگزار گردید، - سومین یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت بسیج دانشجویی نهاوند برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که در سالن همایش های اداره ارشاد نهاوند با حضور پرشور و حماسی مردم نهاوند از اقشار مختلف برگزار گردید، ضمن تجدید میثاق مردم نهاوند در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی و در آستانه سالروز حماسه 9 دی شعار های انقلابی سر داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سومین یادواره شهدای مدافع حرم و شهید سردار سلیمانی و همرزمانش به همت بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند برگزار شد.

در این مراسم آیت الله نوچمنی، دبیر کل جبهه حامیان ولایت و معاونت عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، و حجت السلام مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند سخنرانی کردند.

گفتنی است در این یادواره قرائت دلنوشته یاسمن رضایی صورت گرفت و در نهایت با برنامه روضه خوانی و تجلیل از خانواده های شهدا، گروه های جهادی نمونه، مداحان اهل بیت، افراد تاثیر گذار و.

به پایان رسید و نذری حاج قاسم بین مردم توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین یادواره سردار شهید سلیمانی در نهاوند برگزار شد

سومین یادواره سردار شهید سلیمانی در نهاوند برگزار شد