مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 09:452022-12-30سياسي

تمرین دفاع مستحکم یگان های نیروی دریایی ارتش از سواحل


سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: یگان های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار 1401 تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: یگان های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار 1401 تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.

وی افزود: تکاوران دریایی ارتش برای اجرای این عملیات از تسلیحات و تجهیزات بهینه سازی شده بهره برده و در این راستا، تاکتیک های نوین و سناریوهای پدافندی را در تاریکی شب اجرا کردند.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش در این عملیات که تا طلوع آفتاب ادامه داشت با استفاده از موشک دهلاویه، موشک تاو و دوش پرتاب میثاق در برابر تک هجومی دشمن دفاع ساحلی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: این نیروها، با وجود استفاده دشمن از تاریکی هوا توانستند با پشتیبانی یگان های پدافند ساحلی نسبت به اجرای آتش سبک و سنگین توپخانه ای بر روی اهداف از پیش تعیین شده اقدام کنند و در مدت زمان کوتاهی مانع از پیشروی یگان ها در نقش مهاجم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین دفاع مستحکم یگان های نیروی دریایی ارتش از سواحل

تمرین دفاع مستحکم یگان های نیروی دریایی ارتش از سواحل