مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 09:302022-12-30فرهنگي

انتصاب دبیر جشنواره شعر فجر و دبیران علمی چهلمین جایزه کتاب سال


انتصاب دبیر هفدهمین جشنواره شعر فجر و همچنین دبیران علمی چهلمین جازه کتاب سال از جمله اخبار مهم حوزه کتاب و ادبیات در این هفته هستند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: این هفته در مرور اخبار مهم حوزه کتاب و ادبیات مروری بر اخبار مهم این حوزه از جمله رشد 91 درصدی آثار پانزدهمین جایزه جلال در بخش مستند نگاری، انتصاب دبیر هفدهمین جشنواره شعر فجر، معرفی برگزیدگان جشنواره داستان آفرینش کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، انتصاب دبیران علمی چهلمین جایزه کتاب سال، آغاز نهمین دوره پویش کتابخوانی به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و انتشار فراخوان هفدهمین جایزه کتاب سال شعر خبرنگاران داشته ایم.

مشروح گزارش این هفته را در ادامه می خوانید: رشد 91 درصدی آثار پانزدهمین جایزه جلال در بخش مستندنگاری وجیهه سامانی دبیر علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با ارائه گزارشی از روند چهل و چهار روزه داوری این دوره از جایزه ادبی جلال آل احمد ارائه کرد و گفت: پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال، 17 آبان ماه 1401‬‬ با برگزاری اولین جلسه گروه مستندنگاری، رسماً آغاز به کار کرده است.

وی افزود: آثار دریافتی در این بخش نسبت به سال قبل با 28 اثر رسیده و از رشد 175 درصدی برخوردار است همچنین در بخش مستندنگاری 690 اثر به دبیرخانه جایزه رسیده که نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دبیر جشنواره شعر فجر و دبیران علمی چهلمین جایزه کتاب سال

انتصاب دبیر جشنواره شعر فجر و دبیران علمی چهلمین جایزه کتاب سال