مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 09:252022-12-30بين الملل

هشدار «آژانس فضایی فیلیپین» در مورد سقوط بقایای موشک چینی


در پی پرتاب یک موشک چینی به فضا، «آژانس فضایی فیلیپین» در مورد احتمال سقوط بقایای آن روی زمین هشدار داد.

- هشدار آژانس فضایی فیلیپین در مورد سقوط بقایای موشک چینی در پی پرتاب یک موشک چینی به فضا، آژانس فضایی فیلیپین در مورد احتمال سقوط بقایای آن روی زمین هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، جدیدترین پرتاب فضایی چین در سال 2022 که در روز پنجشنبه 29 دسامبر انجام شد، هشدار آژانس فضایی فیلیپین (PhilSA) را درباره سقوط زباله های فضایی موشک به همراه داشت.

یک موشک چینی لانگ مارچ 3بی (Long March 3B) که روز پنجشنبه از مرکز پرتاب ماهواره ژیچانگ (XSLC) پرتاب شد و ماهواره شیان 02 10 (Shiyan-10 02) را حمل کرد تا برای پشتیبانی از فناوری های جدید فضایی در مدار مانند نظارت بر محیط فضایی استفاده شود.

بقایای سوخته نشده موشک پس از پرتاب، آژانس فضایی فیلیپین در بیانیه ای، اقدامات احتیاطی را در مورد بقایای سوخته نشده موشک لانگ مارچ 3بی توصیه کرد.

مقامات آژانس فضایی فیلیپین، توصیه هایی را به همه سازمان های دولتی مربوطه در مورد منطقه پیش بینی شده سقوط ابلاغ کردند و هشدارهایی را در مورد دسترسی هوایی و دریایی پیشنهاد دادند.

پیش بینی می شد که باقیمانده های وسیله پرتاب مانند تقویت کننده های موشک و محموله ها، در یک منطقه واقع در مجاورت ساحل رکتو سقوط.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «آژانس فضایی فیلیپین» در مورد سقوط بقایای موشک چینی

هشدار «آژانس فضایی فیلیپین» در مورد سقوط بقایای موشک چینی