مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 09:202022-12-30سياسي

گردشگری برای کرمانشاه به اندازه صدها چاه نفت ارزش دارد


استاندار کرمانشاه رونق اقتصاد و اشتغال آفرینی را اولویت اصلی استان دانست و تاکید کرد: کرمانشاه از ظرفیت های عظیمی برای ثروت آفرینی برخوردار است اما شکوفایی آنها نیازمند ابتکار و خلاقیت است.

- "گردشگری" برای کرمانشاه به اندازه صدها چاه نفت ارزش دارد ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه رونق اقتصاد و اشتغال آفرینی را اولویت اصلی استان دانست و تاکید کرد: کرمانشاه از ظرفیت های عظیمی برای ثروت آفرینی برخوردار است اما شکوفایی آنها نیازمند ابتکار و خلاقیت است.

  محمدطیب صحرایی در نشست با فرمانداران استان، گفت: رهبر معظم انقلاب طی 12 سال اخیر شعارهای اقتصادی را برای نامگذاری سال ها انتخاب کرده اند و این موضوع نشان دهنده اهمیت اقتصاد و معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه متاسفانه دهه 90 دوران موفقی در زمینه رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم نبود، عنوان کرد: توقع مدیریت ارشد استان از مدیران و فرمانداران انجام یک تلاش بی وقفه، مجاهدانه و عالمانه برای بهبود معیشت مردم است.

وی افزود: مدیریت در یک شرایط ایده آل هنر نیست، بلکه ایجاد یک رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم در یک شرایط دشوار مانند امروز هنر است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: به تعبیر شهید تهرانی مقدم، تنها انسانهای ناتوان هستند که به اندازه امکاناتشان کار می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری برای کرمانشاه به اندازه صدها چاه نفت ارزش دارد

گردشگری برای کرمانشاه به اندازه صدها چاه نفت ارزش دارد