مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 09:202022-12-30اقتصادي

13 مدل بورس تحصیلی در دست طراحی و پیاده سازی است


مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: برای هر دانشجوی دکتری جهت اعزام به فرصت مطالعاتی علاوه بر هزینه بلیط، متناسب با کشور مقصد تا 200 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

- مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان مطرح کرد؛ 13 مدل بورس تحصیلی در دست طراحی و پیاده سازی است مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: برای هر دانشجوی دکتری جهت اعزام به فرصت مطالعاتی علاوه بر هزینه بلیط، متناسب با کشور مقصد تا 200 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد محمدی مسعودی در شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان درباره فرصت های تحقیقاتی کوتاه مدت خارج و داخل از کشور مخصوص دانشجویان دکتری گفت: فرصت های تحقیقاتی در داخل کشور نیز تعریف شده است؛ به جز تخصیص اعتبار مخصوص پژوهش دانشجو، مقرری ماهیانه تا سقف چهار میلیون در ماه به دانشجو، هزینه غذا و هزینه خوابگاه به دانشگاه میزبان پرداخت می شود.

دکتر محمدی مسعودی از تلاش های این سازمان برای تصویب بورس های متنوع تحصیلی برشمرد و گفت: با توجه به ضرورت پاسخ به نیاز اشتغال برای دانش آموختگان مستعد دانشگاه ها و لزوم پاسخگویی به نیازهای صنعت و جامعه، 13 مدل بورس در دست طراحی و پیاده سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 مدل بورس تحصیلی در دست طراحی و پیاده سازی است

13 مدل بورس تحصیلی در دست طراحی و پیاده سازی است