مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 09:052022-12-30بين الملل

انگلیس تجهیزات ضد انفجار به اوکراین ارسال کرد


وزارت دفاع انگلیس امروز (جمعه) اعلام کرد، دولت لندن بیش از یک هزار فلزیاب و 100 کیت مین زدایی بمب را به عنوان بخشی از آخرین بسته کمک نظامی در سال 2022 به اوکراین تحویل داده است.

- وزارت دفاع انگلیس امروز (جمعه) اعلام کرد، دولت لندن بیش از یک هزار فلزیاب و 100 کیت مین زدایی بمب را به عنوان بخشی از آخرین بسته کمک نظامی در سال 2022 به اوکراین تحویل داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این وزارتخانه در این وب سایتش اعلام کرد: انگلیس بیش از یک هزار دستگاه فلزیاب VALLON و 100 کیت خلع سلاح بمب به اوکراین برای کمک به پاکسازی میدان های مین و ایمن سازی مناطق بازپس گیری شده، خانه های شهروندان و زیرساخت ها به اوکراین اهدا کرده است.

بر اساس این بیانیه، این آخرین حمایت انگلیس در تامین کمک های نظامی به اوکراین در 2022 است و در سال آتی میلادی نیز ادامه خواهد یافت.

وزارت دفاع انگلیس همچنین یادآور شد که لندن اخیرا بیش از یک هزار موشک ضد هوایی و 125 سلاح ضد هوایی به نیروهای نظامی اوکراین داده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که نیروی هوایی سلطنتی انگلیس بیش از 240 پرواز به اوکراین برای ارسال هزاران تن کمک نظامی از انگلیس و شرکای بین المللی اش در سال 2022 انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس تجهیزات ضد انفجار به اوکراین ارسال کرد

انگلیس تجهیزات ضد انفجار به اوکراین ارسال کرد