مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 05:252022-12-30بين الملل

بلاتکلیفی60 هزار مسافر هنگ کنگی بدلیل محدودیت های کرونایی ژاپن


هنگ کنگ از ژاپن خواست تا محدودیت استفاده از فرودگاه ها برای پروازهای هنگ کنگ را لغو کند تا وضعیت 60 هزار مسافر مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا ثبت می کند، اما برای اولین بار در سه سال گذشته محدودیت های خود را در روز پنجشنبه لغو کرد.

همزمان ژاپن که یکی از بهترین و پر رفت و آمدترین مقصدهای سفر برای مسافران هنگ کنگ است، اعلام کرد که از روز جمعه پروازهای هنگ کنگ، ماکائو و سرزمین اصلی چین را فقط به دو فرودگاه توکیو و همچنین اوزاکا و ناگویا محدود خواهد کرد.

روز پنجشنبه نیز دولت محلی هنگ کنگ گفت ژاپن به پروازهای مسافری از هنگ کنگ اجازه خواهد داد در فرودگاه های هوکایدو، فوکوکا و اوکیناوا نیز فرود بیایند، مشروط بر اینکه هیچ مسافری در هفت روز گذشته در سرزمین اصلی چین نبوده باشد، اما گفت که این وضعیت غیر معقول است.

دولت محلی هنگ کنگ افزود: پروازهای خطوط هوایی هنگ کنگ همچنان می توانند مسافران را از فرودگاه های ژاپن به هنگ کنگ برگردانند تا اطمینان حاصل شود که بازگشت آرام مسافران انجام می شود.

برخی از کارشناسان بهداشت بین المللی گفته اند که برداشتن محدودیت های کرونا در چین در پی اعتراض های گسترده به این معنی است که کووید در حال گسترش است و تا حد زیادی کنترل نشده و احتمالاً روزانه میلیون ها نفر را مبتلا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی60 هزار مسافر هنگ کنگی بدلیل محدودیت های کرونایی ژاپن

بلاتکلیفی60 هزار مسافر هنگ کنگی بدلیل محدودیت های کرونایی ژاپن