مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 23:502022-12-29سياسي

9 دی روز نمایش هماهنگی مسیر مردم ایران با راه روشن ولایت است


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: حماسه 9 دی نشان داد که مردم ایران فریب دشمن را نمی خورند و پیوسته مسیر خویش را هماهنگ با راه روشن ولایت می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصالح جوکار با صدور پیامی به مناسبت یوم الله 9 دی اظهار داشت: حماسه نهم دی و حضور انقلابی آحاد ملت ولایتمدار ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می رود.

وی در این پیام افزود: این حماسه نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی بود که برای حفظ اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی پایداری کردند و این روز بزرگ با عنوان روز بصیرت در تاریخ ماندگار کردند و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، 9 دی یک نمونه ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت یعنی مردم احساس وظیفه دینی کردند و به دنبال این وظیفه، عمل صالح خودشان را انجام دادند، عمل صالح این بود که به خیابان بیایند و بگویند اینها مردم ایران هستند.

جوکار بیان کرد: روز نهم دی ماه مردم ولایتمدار نشان دادند دشمنان خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله و نیرنگ آنان را نمی خورند و با بصیرت تام هرگز راه خود را گم نمی کنند و پیوسته مسیر خویش را هماهنگ با راه روشن ولایت می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز نمایش هماهنگی مسیر مردم ایران با راه روشن ولایت است

9 دی روز نمایش هماهنگی مسیر مردم ایران با راه روشن ولایت است